Beste leden,

Deze week starten we met de omzetting van veld 1 van natuurgras naar kunstgras.

Om dit mogelijk te maken rijden er de komende periode zware machines op en rond het veld. Daarom vragen we jullie allemaal om extra alert te zijn op ons terrein. Volg altijd de aanwijzingen van de aannemer en de aanwezige afzettingen op. De veiligheid van iedereen gaat voorop.

We realiseren ons dat dit tijdelijk wat overlast geeft op de club. Maar het is het waard: straks hebben we er een prachtig kunstgrasveld voor terug waar we jarenlang plezier van hebben.

Dank voor jullie begrip en medewerking!

Met sportieve groet,
Het bestuur